29 Ekim 2009 Perşembe

.;?

Bu sabah güne, hayata karşı onulmaz bir nefretle uyandım.. ama ne olduysa yeni günün 10. saatleri falandı ki birden garip bir mutluluk ve huzurla doldum... (Evet bir tatil günü için fazlasıyla erken uyandım bugün.)
-Ve bugün yine çikolata yememeye dair söz verdim kendime, hatta bir kaç dakikalığına bu ambargoyu tüm tatlılara uygulamak gibi bir düşünceye kapıldım ama tabi pratikte gerçekleşemeyeceğini fazla süre geçmeden idrak ettim. İlk sözümüyse bir kaç saat devam ettirdim ama abimin benim için aldığı Crunch'la çikolata orucumu bozdum...
-So, anlayacağın hala çocuğum... Tutamayacağım sözler veriyorum kendime...
-ve nedendir bilinmez, sanki her gün yaptığım birşeyi yapıyormuşçasına, bugün olanları geldim buraya yazdım... Nerden çıktı şimdi bu?!!

*in the eye of the tornado,blow me away*

Hiç yorum yok: