26 Aralık 2009 Cumartesi

zamansız

Bak şimdi biliyorum sıkıldın benim lise son ergen muhabbetlerimden ama... İşte konum tam da bunun üstüne. Yani dolaylı yoldan.
Sakallı üniverste 1 erkek modeli var mesela yada sagopacı lise 1 ler...
Orta yaş krizine giren 29 yıllıklar, ya da yaşlılığı kendine yediremeyip tikky takılan ihtiyarlar...
Belki hepsinin yanına tek tek gidip baksan, bi ayırıcı noktaları, özgün tavırları falan vardır. Ama burdan uzaktan hepsi sultanahmet'te küme küme gezen turist kafileleri gibi çok bütüncül ve birbirinin aynısı duruyorlar.
Bana bak mesela. Belki bi farklı tarafım, bi ayrıcalığım vardır ama.. İki adım geriye git, yazılarımın başlıklarına bak face'te profilimi aç şöyle bir bak... Ne kadar da sıradanım. Yok dert ettiğim için söylemiyorum bunları...
Sadece bazen gereksiz yere kendimi süpersonik, farklı, özgün bir insan sanıyorum.
Ama ben de bir çok yaşıtım gibi; dünyanın kendisinin etrafında döndüğünü, ailesinin çok sıkıcı olduğunu, ileride feci yüksek yerlere geleceğini, ha birde kendini çok farklı falan sanan katıksız bir liseliyim.
So shitt.. Ne kadar da mal mışım..
Sen de herkes gibiymişsin be Yarimbirocker...
( Allaam şu isme bak yarımbirocker, bi arkadaşımın dediği gibi 2. sınıf bir beyoğlu cafesi ismi gibi... eminim 3 yıl sonra başlasam bu ismi seçmezdim... Lanet olsun yine yüzeyselliğin doruklarındayım...:)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Dil Yaratmakta En Asil Silahları'' isimli şarkı geldi aklıma ne bileyim dinlerken sözleri melodisi falan bri bağ var arada ama garip öyle yani o şarkıyı düşündüm..
..
İstek: Sagopacı Lise 1'ler hakkında biraz daha ayrıntı alabilirmiyim :)