19 Temmuz 2010 Pazartesi

helo

Sıcaktan beynım kafatasıma yapıştı dedim arkadaşıma. Cidden öyle.
Bir diğer arkadaşımdan da; ruhumu paraya satmam konusunda ikna edici sözler duydum.
"Boğaziçi eski sevgilin aranızda manevi bi bag vardı ama Koç da yeni kocan sana çok şey vaat ediyo önce evlenip sonra aşık olabilirsin yani belli mi olur."

İşte günlerim bu tip kıyaslamalar ve arada kalmalarla geçiyor. Ve bu cuma da Bilkent'e gitme durumum var. Sanmıyorum Bilkent seçiceğimi ama gezmek iyidir.
He bi de sonunda das sport diyorum.
Seneye bu zamanlar kendımı nerede görmek istiyorum. Bu sorunun cevabı her 2 saatte bir kafamda gerçekleşen güncellemelerle değişime uğruyor.

Fazla da kafaya takmamalı, o kadar derece yapmışım tadını çıkaramamak bu olsa gerek. Eninde sonunda hepsi cici okuldur yea.

4 yorum:

orlando dedi ki...

Boğaziçine sırf teras katı için gidilir, bi de verdikleri bedava anahtarlık kupa ve özellikle flama için.

StummScream dedi ki...

Eninde sonunda hepsi okul gözünde büyütme. He bir de okul da birşey öğretilmiyor bunu da es geçme. Bir iş görüşmesine gider de oldu ki şunları biliyorum ben dersen dalga geçme ihtimalleri oldukça yüksek =D

pelininsanalmoleskinei dedi ki...

Bilkente gitmişken benim için iç mimarlık bölümü hakkında bilgi vs. bir şeyler toplar msn?
Bence Boğaziçi sana yakışır.Ama sen yine de sesli olarak 'Ben boğaziçi üniversitesinde okuyorum' ya da ' Ben koç üniversitesinde burslu okuyorum' cümlelerini kur. Nasıl hissettiğini gözlemle. Şaşırtıcı sonuçlar elde edebilirsin.

yarımbırocker dedi ki...

Doğru dedin Stumm hangi okula gidersem gidiyim "nerden geldim ben buraya" ya da " ne öğretiyolar ki burda bana" diycem. Zaten arada kalmamdaki en büyük etken de okulların sosyal ortamları falan.

Tamam pelin gidersem toplarım.. Güneş toplarım hatta senin için. =). Şu ara ne hissediceğimi bilmiyorum valla