1 Mayıs 2011 Pazar

Akp 2011 seçim şarkıları

Karşı apartmanımızın alt katındaki dükkanı akp kiralamış seçim işleri yürütmek için. Ve sabahın 9 undan akşam bilmemkaça kadar seçim müzikleri açıyorlar. İlk gün bu ne kardeşim hastası var, bebeği var diye bağırdım adamlara. İkinci gün balkona çıkıp amaçsızca durup seçim şarkısı dinlemek dışında işi olmayan dayıları kameraya çektim, rahatsız olup kapattılar müziği. Ama her gün her gün bu müzikle uyanmaya başlayınca, bir yerden sonra bağışıklık kazandım. Evde de müzik falan açmıyorum, camlar balkonlar açık seçim müziği dinliyorum. Hatta ezan okununca onlar kapatıyor müziği, o noktada ben devreye girip açıyorum bilgisayardan devam ediyorum dinlemeye.

Hayde:
En saykodelik şarkı.
Düşman görsün patır patır patlasın,
çatlasın falan gibi bir girişten sonra
bi daha bi daha bi daha diye devam ediyor.
Sonrasındaysa en mükemmel seçim cümlesi dökülüyor;
düşünme nedir diye
vur mührü, vur mührü, vur mührü akparti'ye
... favori şarkım bu.
http://www.youtube.com/watch?v=86Y1jEyqWi8&feature=related

Şimdi tam vakti:
Özellikle rock versiyonu müzikal olarak insanı doyuruyor. Sözleriyse klasik seçim müziği. ak ak akparti gel şimdi tam vakti. Yalnız şarkıda bi athena havası var he...
2023 bizim hedefimiz, cumhuriyetimizin 100. yılında ,
ister doğudan gel, ister batıdan
ister sahilden ister içerden gibi kucaklayıcı sözleri var.
http://www.youtube.com/watch?v=XdHDMzIdBoA

Bi daha bi daha:
Daha bi 90lar club şarkısı gibi ya da western ezgileri de mi var ki bilemedim.
Sözlerindeyse pek bir numara yok.
Bir daha, bir daha, umut dolu yarınlar için falan. Sıkıcı bir şarkı.
http://www.youtube.com/watch?v=3f-p8DzGbws&feature=related


İlla ak parti:
Burda da doğu ve iç anadolu karması bir müzikle seçmenine sesleniyor ak parti.
illa ak parti diyor.
Başarısız bir Ankaralı turgut şarkısı gibi. Link falan vermiyorum.

Dönmem geri:
Bu da kafamızı onca şarkıyla şişirdikten sonra, dinlendirmek için seçilmiş bir şarkı. Çok hüzünlü çok.
Dönmem geri senin yolundan...

6 yorum:

Azura dedi ki...

Durmak yok yola devam! :D O zaman akp grup kursun konserler yapsın.

Arkadaşımın Aşkısın dedi ki...

artık ebelek gübelek muhabbetlere sardın farkında mısın?

Pink Freud dedi ki...

Kulaklık kullanmak bu devrede girer hayata..

duyguözbağcı dedi ki...

valla eurovisiona bile katılsınlar.

pinkyfreud: zaten kulaklık olmasa yasanmaz latife yaptığıma bakma

arkadaşımınaşkısın: aynen. ebelek gübelek iyiymiş, kullanıyım ben de. belki cümle içinde kullanırsam, nitelik olarak eylemlerimden uzaklaştırabilirim ebelek gübelekliği.

Furkan dedi ki...

En güzeli bi daha :) Başları güzel baya.

Bi daha Türkiye dedi ki...

Teşekkürler..Helal !