3 Ekim 2010 Pazar

mhpnin 40. yıl kutlaması görseli




Yepisyeni ilgi alanım belki de sinema olabilir. Gerçekten. Çok iddialı değilim. Yüzlerce film izlemedim, hatta kült sayılacak filmleri bile çok çok sonraları izledim. Ama artık saçma sapan bahaneler üretip boş beleş hayat yaşamanın manasızlığını çok derin hissediyorum içimde. Her şeyden bi parmak alarak mutlu olamazsın, belki de biriyle doyasıya ilgilenmen gerekiyordur.
Böyle böyle şeyler işte. Elime geçen fırsatları değerlendiricem.

-Bu arada dün gece Scorpions konserine gittim. Mekan Küçükçiftlik Park'tı. Ve mekan tamamen rezaletti, ses sistemi çok kötüydü. İlginci seyircilerde bir heyecansızlık ki ne heyecansızlık. Adamlar deli gibi çaldı kimse gaza gelemedi. Ya da akrepler getiremedi bilemicem. İyi olan tek şey ve görebildiğim tek şey sahnenin üstündeki ekrandaki görüntülerdi. Ama her şeye rağmen coştuk eğlendik, eğlenmek zorundaydık. O kadar para verdik yani, eğlenceyi satın almış olmamız gerekiyodu. Haksızlık edemem adamlar çaldı yani, Klaus'un sesine de diyecek yok.

7 yorum:

Burak Özkan dedi ki...

Gel kursa katıl sen de benle beraber; eğer amacın sadece izlemek değilse tabi. Gerçi kursun ilk günü bugün ama bir şeyden geri kalacağını sanmam.

duyguözbağcı dedi ki...

Aa nerenin kursu bu?
Mithat Alam Film merkezi var boğaziçinde duymuşsundur belki. Ben de oranın kurslarına katılmayı planlıyorum.
Kamera kullanımı, ışık, senaryo her başlıkta atölye çalışmaları var.

orlando dedi ki...

Ulan şu mithat akan film merkezi şeysine baktım hemen kayıtların vakti geçmiş, çok üzüldüm resmen, ne adamlarsınız lan 2-3 gün önce girseydiniz yorumlar nolorduu :(

duyguözbağcı dedi ki...

ya zaten, önceden kısa film falan çekmiş insanlar seçilmiş. Yaz dönemi bir daha olacak aynı atölye çalışmaları. Ona başvurursun.
O atolye çalısmalarından ayrı kısa film grubunun yaptığı atölye çalışmaları olacak. Sorar öğrenirim ayrıntılarını haber veririm öyleyse.

Burak Özkan dedi ki...

Benim ki Kadiköy, Kargart'da. Şuradan bakabilirsin:

http://www.paradoksfilm.net/atoelyeler/11-sinema-ve-film-yapm-atoelyesi.html

Hep birlikte film falan da çekeceğiz.

duyguözbağcı dedi ki...

verdiğin linke giremedim. Ama zaten karşıdaymış zor olur benim için. Yani bana göre karşı :)

peki neler yaptınız ilk derste

Burak Özkan dedi ki...

İlk filmleri, eski filmleri; filmin seyirci ile ilgili olan ilişkisini; bununla ilgili olan terimleri vb. Godard'a bir bakış attık; holivuda nasıl karşı geldiğine filan.

Böyle bir gündü, geldi geçti.