8 Nisan 2010 Perşembe

Ygs 2010

Her günüm delicesine dolu ve hızlı
Neler oluyor anlamadım
Canım bile sıkılmaz oldu
Mutluluk hakim bünyeme
Değil sebebini bulmak
Varlığına alışamadım =)

Bu arada pazar günü YGS adlı geçen yılın 1.bölüm üne tekabül eden sınava giriicem..
Hadi bana başarılar

İnanıyorum hep bildiğim yerlerden gelicekkk.....

29 Mart 2010 Pazartesi


geçen gün bir arkadaşımla yemek yemeye gidecektik.
Evden çıktım ve markete uğradım
indirimler çok sağlamdı.
Yalan atana, huzur bedava...
3 dedikodu yapana 1 kahkaha hediye falan..
Ayrıca biriktireceğiniz gıybet-puan larla
cehennemin dibine çift kişilik bilet
ya da sınırsız kabir azabı edinebilirsiniz.
Mağazanın adresiyse...
çok kolay
hiç bir yere gitmene gerek yok, aynaya bakman yeterli.

sevgiler... my dear "good" friendss
sıcak günler bizi bekliyorr...

19 Mart 2010 Cuma

Ne kadar uzağa gidersen git, hep ilk olduğun yerde olduğunu düşün.
Yola çık şimdi, arkana bakmadan git nereye gidersen. Mesela git bi kitapçıya kitap ara, çık bi kahve iç, yalnızlığına lanet et,insan içine karışmaya çalış, sıkıl, yalnızlığı seç, büyü tabi, boyun uzasın, saçların uzasın, kilo al, gözlerin daha anlamlı baksın , okula başla, oyun oyna, eve gelince tozunu toprağını saç her yere, annen kızsın, büyü, liseye geç, biriyle tanış, çok sev, o seni sevmesin, acı da çek, sigara iç, yada içme, okuldan kaç, mezun ol, kazanama bir yıl, seneye kazanırsın, seneye kazandın, yeni bi çevre edin, eski günleri özle, ya da özleme, sınıfta kal, en sonunda bitir onu da, işe gir, biriyle tanış, tam sana uygun, sev, ama daha az, mantığın daha önde olsun, yüzük takın hatta, belki evlenirsin bile, bir gün eve giderken çiçek al, evde olmasın çiçek aldığın kişi, ara açmasın, arkadaşını ara oda bilmesin nerede olduğunu, annesini ara açmasın o da, sonra çalsın telefonun birden, gel hastaneye desin o ses, git , bekle kapıda, sonra ağlarsın, gözlerini yumsun, açamasın, ağla, ağlarsın, insansın, ölmek iste sen de, öleme, lanet et yalnızlığına,gidene üzülme, kendine üzül, git bir gün gezmek için bir yerlere, sahile mesela, dayanama, at kendini, neredesin... en baştasın. olmuşla olmamışın hiç farkı yok artık. NE kadar adım atsan da en baştasın, küveze bile alınmadın daha, doktorun 3 parmağının arasında ayakların.... ve şimdi. şimdi de öylesin, tüm suçlarından arınmış, tepe taklak elindesin hayatın...

9 Mart 2010 Salı

yüzüklerin efendisi'ni izledikten sonra ağlayan bi ben varsam.. vay bana vaylar bana

napıyorum ben?
ne yapıyorum yani? bi kaç gündür deli gibi uyumak dışında başka hiçbir şey istemiyorum.
artık yaş da kemale erdi, saçma sapan platonik aşklar için.
o heves de yok.
üşengeçlik hakim bünyeme
bünyeme deyince bünyamin geldi aklıma
ne alaka diyceksin şimdi, o kim
sanki baya olmadı görmeyeli
sana ne di mi?
ama sen dedim ya
senin kim olduğuna bağlı
mesela bünyamin okuyosa ona ne değil.

böyle bi insan oldum ben..
uykusuz bile okumuyorum
eskisi gibi değildir heralde
ama umut sarıkayayı severim her daim.
sen gittin gideli bebek
dye bi kısım vardı ones upon a time
onu hatrladım
güzeldi...
o zaman kendime gelsin:
kendime geldim geleli dostlar.

23 Şubat 2010 Salı


hala eve gelmeden önce sakız çiğneme aşamasındayım..
Ne acı dimi?

Şu aralar çok arabesk'im...Biliyorum arabesk bi müzik türü hatta arap kökünden türüyo falann.. Ama anladın sen beni.. Hem metalde ameruganın ve diyer gavur ülkelerinin arabeskiymişş(klişes in muhabbets of turkish teenagers)

Her yerde rastlayabileceğiniz bir insan olma özelliğine sahip zamane insanı gururla sunar...

(sanırım bu klişede doğruluk payı var, ozzy'nin bakışlara bakın. müslüm baba sevindirik kalmış yanında.)

16 Şubat 2010 Salı

Alnımda yazan yazı, dikiz aynasından bakanlar anlasın diye
ters yazılmış
İlk bakışta anlaşılmaz bu yüzden
Sırtını dönen bana farkeder ki malmışım.
"İyane" ya çok mu zor ki tersten okuması?

14 Şubat 2010 Pazar

Moulin Rouge......

this story is about truth, beauty, freedom, but above all...love!

Masal lan bu bildiğin masal... Müzikler, renkler, ambiyans...Çok etkileyici..
Ailenizin Atilla Dorsay'ı olmaya niyetli değilim ama hoş film işte. İzleyin ilk fırsatta.
But, ben gibi 14 şubat'ı seçmeyin izlemek için. Tüm gün, aşkmı hebele hübele, sevgili dedi pufffkdfldsksk hhhhaahaha. diye gezinip ,akşam eve gelip bu filmi izleyince bi duygu kumkuması oluştu. NE hissetcem bilemedim.. Tabi Ewan Mcgregor'a dair gayet net hislerim de vardı.

O zaman biraz teen spirit kokalım;

ooh inside my heart is breaking
my makeup may be flaking
but my smile still stays on....