1 Haziran 2010 Salı

Anarşiye küfretmenin ne alemi var? Şu anın anarşizmden ne farkı var?

Ya arkadaş bırakın artık...
Birileri maden ocağında bilmemkaç metre aşağıda hayatını kaybeder.
Birileri ortada savaş bile yokken sırf bazılarının çıkarları için dağlarda kurşunlarla hayatını kaybeder.
Birileri mecburen içinde bulunduğu bi savaşta hayatını kaybeder.
Birileri yoldaki kimin açtığı belli olmayan bi çukura düşer hayatını kaybeder.
Birileri ufacık yaşta açlıktan hayatını kaybeder.
Birileri birilerine ters geldiği için hayatının baharında hayatını kaybeder.
Birileri sadece halkı aydınlatmak için yazdığı yazılar yüzünden hayatını kaybeder.
Birileri açlıktan çürüyerek hayatını kaybeder.
Birileri hareket edemeyecek kadar şişmanlayıp hayatını kaybeder.
Birileri açlara yiyecek götürürken hayatını kaybeder.
Birileri şehrine atılan bombayla hayatını kaybeder.
Birileri bomba atıp insanlara zarar vermek pahasına hayatını kaybeder.
Birileri töre yüzünden hayatını kaybeder.

Bir çok insan saçma sapan (!) sebepler yüzünden ölmekte yada öldürülmekte. HEpsi de kurulu düzenin, siyasetin, ekonomik şartların, devletlerin ihmallerinin yüzünden.
Anlamıyorum devlet olmasa diyorum kendi kendimize olsak diyorum. Anarşi olur, insanlar birbirini yer diyosunuz.
Siz kimi kandırıyosunuz? ve şu an birbirinizi yemek dışında ne yapıyorsunuz?

2 yorum:

pelininsanalmoleskinei dedi ki...

İnsanların, yönetimsiz kalırlarsa birbirlerini yiyip bitireceklerine inananlara diyoruz ki: Tıpkı sürgüne giderken "Zavallı kullarım bensiz ne yapacaklar?" diyen o krala benziyorsunuz. Kropotkin diye bi adam böyle demiş.

yarımbırocker dedi ki...

Orhan Baba'da Kula kulluk edene yazıklar olsun! demiş mesela.=)
Bu zincirdekiler zaten ya tanrı ya da birilerinin kulu gibi davranıyo.
Tanrı gibi takılanı anlarım da kula kulluk etmekten zevk alan mazoşistlere ancak selam ederim.