23 Haziran 2010 Çarşamba

Nobody knows

Bazen saçma bi sebepten soğumaya kalktığımda birinden, hemen kızarım kendime. Yüz asıyosam düzeltirim hemen aman boş yere üzmeyelim birbirimizi diye.
Ama bazen öyle oluyo ki ufacık bi olayda, aslında beni sevdiğine inandığım insanlar, ego tatmini mi neyse benden soğuduklarını öyle sezdiriyolar ki. Belki farkındalar belki değiller bilemem...

2 yorum:

StummScream dedi ki...

Çok çekilmez biri olsan yanında olmazlardı herhalde

yarımbırocker dedi ki...

Ya zaten uzun süreli değil anlık yaşanılan bi durum.
Herkes kadar çekilmezimdir sanırım.=)