29 Haziran 2010 Salı

Remember remember, the 30th of June

Teknoloji hakkında herşeye özürlü bi 2ayaklı olan ben, Bünyamin'in "sen de aç bi blog" sözü üzerine ipragaza gelmeyip gaza gelip bi blog açtım. Bugünse tesadüfen ilk yazımın tarihine baktım, 30 haziran'mış.(yani tam 1 yıl önce) Bunun ilahi bir mesaj olduğu konusunu Gerçek Kesit'e bırakıp şurda 3-5 laflayalım istiyorum.
Yukarda eskiden "Zamane İnsanı" ve altındaki ufak kısımcıkda da "Yarım bırakır" yazmaktaydı. Zaten adresi de o fikir üzerine almıştım. Cidden her şeyi yarım bırakmıştım. Ama bu blog da öyle olsun istemedim ve sanki o yarım bırakııır yazısı yukarda kaldıkca bi gün gelip ben burayı da bırakırım diye tedirgin olmaktaydım. Kısacası ani bi kararla o yazıları kaldırdım ordan. Ama adresi değiştiremedim tabi ki. Oraya da bakmamaya çalışıyorum elimden geldiğince.
Bu geçen yıl, bloga istediğim kadar önem veremediğim bi yıldı. Malumunuz sınavı falan bahane edip yapmadım belki de. Çoğu zaman vakit de bulamadım. Ama bu yazdan itibaren, buraları orcinal fikirlerle ve kendimce güzel yazılarla doldurmak istiyorum. Ve biraz da çabalayıp izleyici sayımı artırmayı.( reyting önemli bişey tabi..)
En önemlisi ne diye sorarsan, içimi dökmem için bu kadar kolay ve kullanışlı bi yerde (internet ortamı) bulunan şu platform; yeri geldi yazı yazarken moralimi düzeltti, yeri geldi kendime güvenimi artırdı.
Buraları bırakmamam, istediğim şeyleri yazmam ve bir daha şu an okuduğun yazı gibi "acemi yazar önsözü" kıvamında yazılar yazmamam dileğiyle...
Kendinize bakmayın, dünyaya iyi bakın...

2 yorum:

bnymn dedi ki...

yazmak iyidir duygucan
daha niceee senelere daha iyi daha güzel yazılarla :D
bi rocker yar da buldun mu tamamdır :D

keremanil dedi ki...

BÜnyamini merak etmedeim değil doğrusu...
Artık sınavlarda bitti.. merak ettim doğrusu o orjinal fikirlerini xD