5 Kasım 2010 Cuma

bu da tefikfikret... aşiyana rte geldi, seslensek duyar mısın?

Okuluma rte geldi.
kimlik gösterilerek okula girildi
öğlene doğru heryer camları filmli arabalarla doldu
sonra da kocaman silahlı polisler
polis arabaları
..
güney meydandan kapıya kadar uzanan yokuşta 5 metrede bir koruma vardı
öğrenciler azınlıktı
godamanlar çoğunluktaydı
lanet olsun teknoparka
neden geldin okuluma
rte seni sevemiyorum
ah senden bir türlü kaçamıyorum
..
saçların da çok itici
bir de hiç özgürlükçü değilsin
nerenden tutsak elimizde kalırsın
uzaktan bir derece çekilirsin
neden geldin okuluma
..
bakan olan sensin hemde hepsinin başı
ben bakmak istemiyorum sana
ama her yerde sen
artık her yüzde seni görüyorum
lütfen ilişkimize ara verelim.
..
bir de söyle polislerine
öğrencileri dövmeyin
israile demedin mi "öldürmeyeceksiiiiin!!!!" diye
duygu da der ki naçizane
dövmeyeceksin!
..
bi daha da okullara girmeyeceksin
özellikle benimkine
çünkü orda ben varım
..
seni uzaktan sevmemek
sevmemelerin en güzeli
söyleyecek çok sözüm var
ama seni tutmayayım
..
sen de bizi tutma
tuttuğunu bırakmıyorsun zira
ne tuttuğun mühim değil
oruç ise, benden hurma.

Hiç yorum yok: