27 Kasım 2010 Cumartesi

John Lennon, Ay'a gitti ve eve dönerken takside para buldu.



Yukarda gördüğünüz bu arkadaşlar, Mithat Alam Film Merkezi - Kısafilm ve belgesel grubunca yapılan "İlk Hikayem, İlk Filmim" başlıklı çalışmada çektiğim filmle aldığım ayıcıklar.
Dünya için küçük ama benim için büyük bi adımdı. Herkeslere kucak dolusu sevgiler.

Tek bu da değil, meğersem Uykusuz Geceler ne güzel şeymiş de haberim yokmuş. Bidahakine uykumu alıp gidicem ama...(bkz: başlıkdaki cümle, izlediğim üç filmden hatırladıklarım)Kısacası benim için Uykulu Geceler oldu dün. Ya bi de , tüm pizzalar soğanlı olmayaydı iyiydi. Ama o saatte, o ortamda her türlü gideri var diyorum ve susuyorum.

4 yorum:

Ali Çağlar Özkan dedi ki...

"John Lennon, Ay'a gitti ve eve dönerken takside para buldu." bittim buna:) uykunu da al gel. kurgudan da kaçtın zaten-umarım sırılsıklam olmussundur o aksam. sen çavdar tarlasında çocuklar ı okumus muyudun? yeni gördüm bu yazıyı. ayrıca ödülleri toplamıssın, kahverengi ayı neyin ödülü-okuyamadım da...

duyguözbağcı dedi ki...

kurgudan mı kaçtım? sabahın köründe gelip akşam bilmemkaça kadar duran kimdi?
şemsiyem vardı ıslanmadım ama dondum, buzlarımı çözmem uzun sürdü..
kahverengi ayıcık isee en iyi komedi jüri ödülü.

okudum , severim pek hatta.. =)

Ali Çağlar Özkan dedi ki...

pörfekt-çavdar

duyguözbağcı dedi ki...

pörfekt-çağlar