9 Eylül 2011 Cuma

Kişisel

   Yaz tatili bitmek üzere. Bu yaza dair umduğum ne varsa olmadı ve ummadığım ne varsa heh işte onlar oldu. Halimden çok şikayet edersem ummadan başıma gelenlere haksızlık ederim gibi geliyor. İşte tam da bu yüzden yazın geçip gidişine çıtımı bile çıkarmıyorum. Yazı İstanbul'da geçirmiş bir insan olarak da şunu itiraf etmekte yarar var; geçen veya bir önceki yaza göre daha serindi bu yaz. 
Bir de; İstanbul'da gezdim en azından. Baya baya gezdim sayılır. Hisarüstü'ne milyonlarca defa gideceğimi asla tahmin etmediğim bir yazdı.
Düşündüklerimi yapmadığım veya yapamadığım bir yazdı. Ama dediğim gibi, pek karamsar değilim. Bir güç hissediyorum kendimde, bakalım...
Kafam yer yer çok karıştı, yer yer de hiç olmadığı kadar netleşti. Güzel sohbetler ettim, güzel kitaplar okudum, güzel şarkılar dinledim. Bazı insanlara karşı hislerimde çok büyük değişiklikler oldu. İstemesem de oldu. Şarkılar dinledim. Öyküler yazdım. Sevdim. Yazdım. Dinledim. Anlattım. 

Hiç yorum yok: