11 Temmuz 2009 Cumartesi

Hasret tükenmez kalem, kavuşmak bir patika?

Ulan şu ülkede hala internet kafesiz köy kasaba,ilçe görmedim diyordum ama gördüm... Hemde ufacık tefecik bir yer de değil, bildiğin turistik bir kasaba... Kontörüme de kıyamadım, cepten internete girmedim... Hal böyle olunca boyuna kitap okudum, ilk günden 700 sf.lık kitabın yarısını bitirnce bu sefer kitap arayışına düştüm... Lakin kitapçıda kapanmış... Kaldı mı 350 sayfam ve bir sürü günüm... Bende kendimi gazetelere, bulmacalara ve ananemle uğraşmaya verdim... Şu anda il merkezine (Denizli) bir akrabaya geldik de bi klavye bi monitör yüzü gördüm...

Buraları sevemedim gönlüm orada. Ama yolculuk daha uzayacak gibi görünüyor... Yakında babam laptopu getirir sıksık görüşürüz... Görüşürüz diyorum ama kimle? Bakıyorum yokluğumda in ve cin 6'şarlı oynamış...

Hiç yorum yok: