27 Temmuz 2009 Pazartesi

Hisseli harikalar kumpanyası açıyor perdesini.....

* tatile çıkmak bir mesele, tatilde olmak bir mesele ama dönüş apayrı bir mesele... Bir yandan tatilin bitmiş olması, bir yandan iğrenç bir şehre geri dönmenin ızdırabı, bir yandan da zaman ne çabuk geçior yahu nidaları dönüş yolunun ana temasını oluşturur. Arabada herkeste bi suskunluk, bi neden be neden serzenişleri....
* Ama t abi bir yandanda yaşadığın eve ve şehre dair özlediğin şeyler de mevcuttur. Mesela abimin İzmit bitip İstanbul'un başladığını hissettiği anda "Home sweet home" cümlesini höykürerek söylemesi buna başlı başına bir örnek. He bir de annemin şu demecini paylaşmazsam olmaz:"İstanbul'a ve eve dair en çok özlediğim şey..."
Annem cümlenin yarısına geldiğinde hepimiz acaba yastığı mı? yatağı mı? buz dolabı mı? diye düşünürken annemden ters köşe bir gol. ".....Plastik sarı bardağım" ? (bugüne kadar o bardağa olan özel sevgisinden bize hiç bahsetmemişti.)

*He birde bir yazımda umumi tuvalet standartlarına geçmesi gereken özellikleri sıralamıştım. Öyle bir tuvaleti görmedim demiştim, ama Marmaris-Muğla yolunda Hisarönü Bp' de bu tuvaletle bizzat tanıştım. Sevdim. Burdan yetkililere tekrar sesleniyorum: "Gidin ve feyzalın."

*Yolculuğa dair bir saçmalık da şuydu: Babama Manisa'da tuvaletimin geldiğini ve bir yerde durması gerekteiğini söylemem ,babamın bunu iplememesi ve Susurluk'a kadar beni arabada kıvrandırtması.... Her an böbrek hastası olabilirim....

*Hep reel dünyanın somut olaylarından bahsettim, duygularıma ve iç dünyama gelince; Boşluk, boşluk ve sadece boşluk....

6 yorum:

BnYmN dedi ki...

o zaman wellcome to şehr-i hüzün =)

yarımbırocker dedi ki...

hoşbuldukk =)

keremanil dedi ki...

Bi' reel insanında ruhen en çok rahatlağı zamandır, işediği zaman. Sanki...Sanki öyle hatırlıyorum... İçinde hiç bi kötülük bırakmicaksın zaten kızım :P

yarımbırocker dedi ki...

işeyince ruhen rahatlamak ne ya, s.çınca ruhun kalmıyodur allah bilir senin .....:) HArbi içine ettin tüm yarattığım ambiyansa he, yoruma bak:D

keremanil dedi ki...

Sen burdan, bu noktadan sonra bile, süper bi ambiyans yarabilecek kabiliyete sahip nadide insanlardansın canım. Yaparsın ben güveniyorum sana.

keremanil dedi ki...

Evet s*çarken daha bi rahat oluyorsun. Ama işemem gerekiyor(you have to go pee- bu sözü Benjamin Button da sevdim orası ayrı tabii ama) diyince bende oradan oralardan bir alayım dedim büyük malzeme varmış es geçmişim. :( (Y) Tebrikler :D