3 Temmuz 2009 Cuma

Türkün aklı ya kaçarken yada ?

Mevsim yaz ,tatile çıkarken ister özel arabanızla, ister otobüsle olsun ihtiyaç molası vereceksiniz, koşa koşa hela yolunu tutacaksınız... Hadi tatile çıkmasanız bile, ya bir avm'de yada okulda falan umumi tuvalet kullanacaksınız... Bu konu toplumsal bir konu yani, duyarlı bir biçimde okumanızı tavsiye ediyorum... Burdan sözüm tüm bünyesinde umumi tuvalet bulunduran kurum ve kuruluşlara.
Tuvaletlere tasarruf olsun diye sensörlü lamba koydunuz mu? Koydunuz... Su tasarrufu olsun diye sensörlü musluk koydunuz mu? Koydunuz... Bu mudur? Teknoloji bu kadar mı? Bence değil... Klozet kapakları genelde umumi tuvaletlerde hep açık durur, neden, çünkü kimse kapatmaz... Kapatmayınca ne olur toz düşer, havadan pislik düşer... Ama sensörlü klozet kapağı yapsanız, O k.ça karşı hassas olsa, görür görmez açılsa, göremeyince kapansa.... Buna dışkıyı görür görmez otomatik harekete geçen sifon da ekleseniz... Çok süpersonik bir tuvalet olmaz mı?
Bence olur... (Elbet böyle bir tuvalet vardır ama genele yayılsa, standartlara geçse falan fena olmaz gibi.)

2 yorum:

sltn dedi ki...

sizi mimleyebilir miyim? mimlendiniz!! :))

keremanil dedi ki...

Sende uykusuzda bi köşede yazsana memoyla iyi kanka olursunuz :P