25 Temmuz 2009 Cumartesi

Platon./

*Tatil baya uzun geldi bana bu yıl. Datça'dan sonra şimdi Didim'deyim... Abim pek yüzmeyi sevmediği için banada açılmaya izin vermiyolardı tek başıma vs. Bugün ilk defa baya bi yüzdük eniştemle birlikte. Keyifler tıkırında yarın sabah İstanbul'a döneceğim.... Biraz gez toz, sonra malum dersane. Sistemde değişti, amma kafa ütülerler artık.... Neyse şimdi anı yaşiyim, yeterince dersle boğulacağım zaten sezon içinde...

* Herşey iyi güzel olur mu? olmaz. İnsanoğlu kafaya takacak birşey her daim bulur. Bugünde rüyamda, pek tanımadığım ama pek de hoşlandığım ama pek de imkansız görünen birini gördüm... Uyandığımda etkisindeydim. Halada öyleyim. OOf OOf... Çok malım ya... Olmayacağını bile bile, çok uzak olduğunu bile bile neden düşünüyosun ki sanki... Rahat batıyo resmen. İlla bi içim sıkılmak zorunda sanki. Neyse olur böyle arada, bayadır olmamıştı, hafiften özlemişim böyle platonik hisleri...:) ( Platonik dedim de Platon geldi aklıma mağarası falan, idea cart curt)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu hayat böyle, tam her şey yolunda gidiyor derken önüne bir engel çıkarıyor ve diyor ki, bu kadar mutlu olamazsın.
Alışmak lazım buna, uzun bir ömür var ve sorunlar kafaya takılarak bitmiyor ne yazikki..
Her şeyin iyi olduğuna kandırması lazım insan kendini... :)

duyguözbağcı dedi ki...

kimi zaman bu kandırıkcılık olayını başarıyla yapıyorum ama kimi zaman da balatalar gevşiyor işte... Hep mutluda çekilmez ya bu dünya