1 Temmuz 2009 Çarşamba

Yarım Bırock'ıldım...:(

Hep ben yarım bırakmadım... Kimi zamanda öyle bir yarım bırakıldım ki, hayatımın gidişatı değişti... Bunlardan en önemlisi, ben körpecik bir fidanken başımdan geçti.. 6 yaşındaydım, anaokulu müsamereleri vardı...Banada öğretmen sibel can'ın son kasedini almamı, müsamerede "bu devrde kmse sultan değil,hükümdar değil" gibisinden giden şarkıyı playback yapacağımı söyledi... Annemle gittik, hiç unutmam çocukluk aşkım Teoman'ın bile kasetlerini almayan ben Sibelcan kasedini aldık... İşte provalar başladı falan, öğretmen kasedimi aldı ve tam provaya başlayacakken bana hayatım boyunca unutamayacağım bir olay yaşattı:
(yarim: ben)
(Godoşoca: öretmen bozuntusu)

Godoşoca: Yarim' cim şey sen bu Sibel Can kasedini xxxx arkadaşına ver, o çalışsın..
Yarim: Neden?
G: O sibelcan'a daha çok benziyor, seni Ricky Martin'in arkasına dansçı yapalım...
Yarim: ama Banane kasedi ben aldım, banane.. kem küm...

Bir öğretmen neden bunu yapar, önündeki çocuun geleceği hiç mi umrunda değil... Birde açıklamasına bak, "0 Sibelcan'a daha çok benziyor." Ya sen manyak mısın? Çok meraklıydım o boklu sibelcan'a... Baştan söle bana bende gidip rüyalarımda kendimi Sibelcan olarak görmiyim...

İşte bu agresif kişiliğimi, her bulaştığını yarım bırakma huyumu eminim bu olaya borçluyum... Korkuyorum, sanki bulaştıım her konuda biri gelip "stop! bu işi yapamazsın" diyecek...:(
Buradan o hayatımı karartan kız kurusu anaokulu öğretmenime, sibelcan'a ve Sibelcan'a benzeyen balık eti arkadaşa lanetlerimi iletiyorum... Beni siz delirttiniz...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Delirmemek elde değil. Başka şeylerde söylenir o öğretmen bozuntusuna ama işte naparsın geçmş. Bir gün rastlarsan gene ona sende onun bir işini yarım bırakırsın dicem ama zor.:D