26 Ağustos 2009 Çarşamba

MiM

1. Neden blog yazarsınız?
Zaten kendi çapımda yazardım, ufaklıktan beri.. E birde kolaylığı var tabi... Paylaşım, içdöküm falan..filan
2. Son zamanlarda vakit ayıramadığınız bir uğraş?
HERŞEY.. uzanıp boş boş hayallere dalmak, gezmek, sinemaya gitmek, arkadaşlarla takılmak, ve en önemlisi sanırım kitap okumak ..:( Malumunuz sınav yılım.
3. Şu anda imkanınız olsa gerçekleştireceğiniz hayaliniz?
Tutunmadan yaşamak...:( (i have to do these things)
4. Hayatınızda iyi ki yapmışım dediğiniz 3 şey?
Tüm hatalarım.. tüm hatalarım ve tüm hatalarım..Aynam onlar benim.

5. Mutfakta en sevdiğiniz uğraş nedir?
Elbetteki salata yapmak, malzemeleri doğramak falan..
6. En sevdiğiniz üç yemek?
Hepsini sevıyorum aslında hangisi en çok mmm...

karnıyarık

sarma

mantı
7. Giyim konusunda abarttığınız eşya?
hiçbir şeyi abartmam, ama hiçbirşeyi abartmamayı abartırım...ne bileyim abartmam pek.. hep aynı aksesuarları kullanırım, o kadar..
8. Çocuklarınıza nasıl hitap edersiniz?

babilinasmabahçelerindenbiledahagüzelbahçelerdengelenüzümlerim benim. diye seslenmem mesela.. İsimleri yeter...
9. Sizi anlatan bir resim?

ne alaka be coni.

brad fetişizmi yapmak maksadıyla koymadım.. yanlış anlaşılmamak dileğüyle.. derin duygular besliyorum bana karşı...

--tabi benimde bu mim dalgasını kitlelere aktarmam gerekiyor. ama ben aktarmamayı tercih ediyorum... sebebide üşeniyorum... listemdede buna üşenmeyecek ve bu mimi almamış kimsede kalmadı tabi... Ama beni mimleyen bnymn e teşekkürü borç bilerek ona sevgilerimi gönderiyorum... sağol güzel insan...

5 yorum:

BnYmN dedi ki...

saygıyla selamlıyorum duygu seni :D

duyguözbağcı dedi ki...

=) 97 ler öksüz kaldı be... ne günlerdi

BnYmN dedi ki...

97ler araçtır biz amacımıza ulaştık sevgili dost :D

duyguözbağcı dedi ki...

bende ulaşiyim amacıma da..
kim koruycak beni artık 97 nin amansız habitatından. onu düşünüyorum... :):D şu aralar ciddi bi nostalji manyağı olma yolundayım. sanki mezun olmuşum gibi. Ama gerçi bu yıl boktan geçiceği için bitmiş sayabiliriz liseyi.:D

keremanil dedi ki...

Yav.. siz ikea nızla kalın ya açılmış çakraların çıkardığı kapı gıcırtıları dolu David Fincher filmleri izlerken. Saplantılarınızla kalın...