9 Ağustos 2009 Pazar

Mdr

Hayatta kimse için mutluluk yok ki. acı çekmeye gelmişiz sanki, bir günüm iyi geçse diğer 3 gün ah-vah la, biçimsiz bir suratla geçmekte . Şiş gözlerim ve kırmızı burnuma bakılırsa bu hayat işkenceden başka bir şey ifade etmiyor benim için. Dünyadaki en büyük dertlerin başımda olmadığını, hayatımında en kötü hayat olmadığını biliyorum. ama her daim ruhumu kıstıracak bir derdim olacağını, bir gün mutluysam bedelini diğer günler ödeyeceğimi ve ancak ölünce huzurla bir nefes alabileceğimi biliyorum...

Mutlu yüzlerle görmeye alıştığım insanlara da artık sadece acıyorum. O maskeleri takmak epeyce zor olmalı. Size söylüyorum:
Farkında değil misiniz; dünyanın boktanlığının ve dönen oyunların?

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Mutlu olmak için deli olmak lazım ve Joker abimiz de en iyi deliydi sanırım.. :D

Bak o da öldü, fazla mutlu yaşayamadı.. Erinde gecinde bir halt oluyor ve bütün dünyayı üstüne çökertebilir bu halt.

Bize adaletten bahsettiler ama yaşayarak öğrenemedik biz bunu, sadece kitaplarda.. O zaman biz de olaya şike karıştıralım, terazinin ayarıyla oynayalım, belki o zaman dengelenir :) :D