7 Ağustos 2009 Cuma

Bir ben var benden içeri


When i was a little child? Old Mc.Donalds has a farm iyaiyya oooo..


Neyse işte ben küçükken... Uyursam olan biten olayları göremeyeceğimi, onlara tanıklık edemeyeceğimi düşünerek(küçükken tam da böyle afilli bi eylemi düşündüğümü sanmam) çok geç yatardım.. Evde hele misafir falan varsa, hepsini yatırır..kaçıracak olay olmaması için en geç yatardım..



Ne salak mışım? Ne olabilir ki? Neyi kaçırıcam? Sanki macera dolu, survivor esanslı bi hayat anasını sateyim...


Şimdide hayatı tamamen kaçırmak ve ıskalamak konusunda ihtisas yapmak istiyorum. Hala salağım... Daha tedavisi bulunmadı.


Sanatsal içerik: Judo(dövüş sanatı hesabı)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Bence çocukluğumuzdan asla vazgeçmemeliyiz, o zaman daha akıllıymışız sanırım..

Ben de insanların bana komplo kurduğunu düşünürdüm ve kimseye güvenemezdim, şimdi salak gibi herkese güveniyorum..

Dedim ya ne varsa çocuklukta var :D