6 Ağustos 2009 Perşembe

Sonsuz Saçmalık

…nunu verdi kendisini oradan aramamı istiyor… seks hayatım hakkındada sorular sordu. Doğrusunu söylemek gerekirse, bende ona istediği cevapları vermedim. Gerçekten istemediğim için mi yoksa kendıme dahi itiraf edemedığım için mi bilmem.. bana telefonunu verdi, kendisini oradan aramamı istiyor.
“Alo” …dkfj…..”Gerçekten çok tuhaf çünkü bende dün gece senı gördum.” Evet gerçekten görmüştüm, bu sefer dürüsttüm.Gür kıvırcık saçları, çıkık elmacık kemikleri ve sanki gözerının yorgunlunu kapatmaya çalışan göz kapakları belirli bir amaç için oradaydı. Belkide kış geliyordu ve tüm anlatmak istedikleri buydu…Biz baharı yaşarken..
Başta her oyun eğlenceli gelir:evet, hepsinin sonucunun aynı olduğunu görmek her ne kadar sinir bozucu olsada…
"Bir gün yaşadıysanız,her şeyi görmüş sayılırsınız... Bir gün bütün günlerin aynısıdır.Başka bir gündüz,başka bir gece yok ki.Atalarınızın gördüğü,torunlarınızın göreceği hep aynı güneş,aynı ay,bu yıldızlar,bu düzendir....
Hayat kendiliğinden ne iyi,ne kötüdür.Ona iyiliği,kötülüğü ekleyen sizsiniz...."

*******
Kaç asır yaşarsanız yaşayın,Ölüm yine de sonsuz olacaktır.
Bende bu cümleleri sonsuzluğun içinden sizlere söylüyorum...


(Lucterius ve Montaigne'den alıntılar yaptık. Biz yani Ceren ve Duygu... Naçizane, yorgun gözler ve uyuşuk ellerimizden dökülen bir kaç satır..)

Hiç yorum yok: