5 Ağustos 2009 Çarşamba

Valla ne Desem


Bunları yazarken gülmüyorum

Aslında ben bir palyaçoyum

Suratımın altında

Onlarca his, onlarca duygu

Biliyorum

ikisi eş anlamlı

ama ne yapabilirim

amacım uzatmak....

amacım acı çektirmek size

çünkü biliyorum

ne kadar kısa

o kadar az acı...

biliyorum

inada bindirdiniz okuyacağım diye

ve ben uzatıyorum

demin bırakıp gitseydiniz

ne kadar iyi ederdiniz

...



sanatsal içerik: Judas Priest... (fazla bastırdım geoit oldu adamlar..) Yeaahh- Judas is Risiiiiingg....

3 yorum:

duyguözbağcı dedi ki...

tamam yoğun baskıya dayanamadım. bu yazı bir arkadaşla konuşmamın bir kısmıyla başladı ve devam etti.. Bir deyişle ilham perim(!) o sayılır...
oldu mu LEn

gabra-man dedi ki...

oldu oldu tam istediim gibi böyle tek başına yaratmışsın gibi sadece kendi adınla falan ayıp yani vicdan azabı çeker insan be..:D:D (şakaydı lan olmasada olurdu:D)

duyguözbağcı dedi ki...

:D zor şakaydı. alındın resmen be.. her muhabbeti oraya getirdin resmen. neyse çıtımızı çıkarmayalım. blöğümün ıssız ve sessiz ambiyansını bozmayalım... şşşş