16 Ağustos 2009 Pazar

onesones

Mecbur olduğum şeyler var hayatımda her insanınkinde olduğu gibi.... Mesala bir takım sınavlara girmek, odamı toplamak zart ül zurt. uzatmak, saçmalamak ve asıl söylemek istediğimi unutmak yada etkisini azaltmak istemiyore...

Malum, daha annesinin karnında olan LYS-YGS bebeklere merhaba demek zorundayız. Ben ve akranlarım... Dersane de yarın başlıyor. Şu an çok çalışıp, uslu bir çocuk olacağımı düşünerek bu yazıyı yazıyorum... Yani bilgisayar başına geçmeyeceğimi düşünerek.. Tabi arada geçerim ama toplum psikolojisi işte, girmemeliyim girmemeliyim höööbööö... Ama tabikide kıvamında olecak şekilde girerim. görürüm sizleri


Ama geçti artık o tatilin, kıçında pireler estirten ambiyansı... Vakit dersane vaktidir.. Vakit çalışma vaktidir.... ( Elimizden geldiğince)

küçükleri gözlerinden, büyükleri ellerinden öper, bu vıcık vıcık üslup fukarası yazıyı yazdığım içinde kendimi affetmemeye andiçerim...

8 yorum:

e.ay dedi ki...

heey merhaba. bloguna bünyaminin blogunda verdiği linkten ulaştım. yaminos takip ediyorsa iyidir yaa didim ve geldim. pişman değilim =)
gerçektende tanımıyorum seni ama anlaşıldığı kadarıyla bir zaman aynı havayı solumuşuz. yazma stilini ve uslubunu çok beğendiğimi söylemeliyim. çok keyifli gerçektende yazıların. bunu belirtmeden edemedim.
sanırım bu sene sınava gireceksin. sana şimdiden başarılar diliyorum çalışmalarında. herşey istediğin gibi olsun. bol bol yaaz! =)

duyguözbağcı dedi ki...

=) çok teşekkürler yorumun için.. Yazıcam. Ama cidden zaman yok ya daha ilk haftadan çok doldu günlerim...

He Evet bi aralar aynı havayı soluduk.. :))

duyguözbağcı dedi ki...

he bir de görsen tanırsın eminim. ben hatırladım seni...:)

e.ay dedi ki...

a tanıyacağıma eminim. şu minik profil resminden çıkartamamış olmamı mazur gör. aynı havayı soluyup tanışmamış olmamız şanssızlık. okula gelebilirsem birgün tekrardan,yetenekli bir yazarla tanışmaktan mutlu olurum.=)

LucillaClarté dedi ki...

bu sene işimiz çoooook zor. ölsün bütün sınavlar.

duyguözbağcı dedi ki...

amin=) of valla ilk hafta daha ama lanet bişey miş sınav mefhumu anlamama yetti...

erdem=> sen hani sunucu herşeye sunucu erdemsin sanırım:)tanırsın eminim. adımı desemde belki belki tanırsın ama işte..:D

Adsız dedi ki...

Evet duygu sunucu çocuk dediğiniz çocuk :) İkinizlede aynı havayı soludum ne alaka ise .

e.ay dedi ki...

=)) evet oyum ben! sunucu herşeye sunucu =) tanıdım seni. yardım aldığımı itiraf etmeliyim.=) şaşırdım ama,bunuda itiraf etmeliyim. tekrardan tebrikler. siten takip ettiklerim listeme eklendi =)