1 Ağustos 2009 Cumartesi

Buda mı gelecekti? söyle gelmesin


Birgün evde kendi kendime otururken, can sıkıntısı işte .. Dedim ki "bari evdeki kıyafetleri bi deniyim, daralan, modası geçen varsa atarım hem zart ül zurt.." her neyse açtım dolabı, saçma sapan bir çok kıyafet varmış ta haberim yokmuş.. Bi tane eski bi gece elbisesi gözüme çarptı, denedim, güzel bi rengi vardı falan öyle, kim bilir ne zaman almışım... İşte aynada nasıl duruyor diye bakacaktım, kafamı bi kaldırdım.... Aynadaki çıplak görüntümle karşılaştım... ama nasıl olur... Giydim ben elbiseyi, hatta görebiliyorum da. Ama nedense aynaya baktığımda elbisemi göremiyordum...

O elbisemi çıkarıp, başka elbiseler giydim... Hepsinde sonuç aynıydı... Strese kapıldım... "Evahalisi birazdan işten gelir, ya onlarda beni çıplak görürse..."

Heyecanla tüm kıyafetleri üstüste giymeye başladım..... Aynaya yine baktım.. Yine aynı... Şu an kendimi odaya kilitledim.... Duvarlara güveniyorum.... Bu 4 duvar saklayabilir belki beni....Eğer bu işe yararsa bundan sonraki hayatımda portatif duvarlarla yaşayacağım....

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Büyümek, tek derdin bu.. :)
E o zaman sen de babanın sözünü dinleyip bir beden büyüğünü alsaydın, duvalar arasına hapsolmazdın :D:D

duyguözbağcı dedi ki...

hiç büyüme heveslisi biri değilimdir valla... Babamda o kadar ileri görüşlü değil zaten...:)

Yazı hakkında bi savunma, açıklama zart zurt yapamıyciim... Belki fröyd amcama derim o bize açıklar, ne neyi ima ediyor.

BnYmN dedi ki...

=) =) =) eee büyüyosun :D

duyguözbağcı dedi ki...

:) öle olsun bakalım.. zamana direnilmiyor.. Daha yaşlanıcaz falan