6 Ağustos 2010 Cuma

Buda böyle bir hanımdır!


Referandumla yakından ilgili bir mahallem var.
Geçen gün zile basmış annemin kapıyı açmasını beklerken geçen bir diyalog;
Muhtar: Bak Zeynep eğer bi şekilde birilerine uyup, HAYIR oyu verdiğini duyarsam seni silerim. Hiç bi yardım falan bekleme benden.
Zeynep teyze tepkisiz kaldı.
-----------
Bir diğeri de çocuktan al haberi tarzında bi hikaye.
4 yaşındaki kuzenimi parka götürdüm. 6 yaşlarındaki bir arkadaşı yanımıza geldi ve
Çocuk:Celal sen evet mi diycen, hayır mı diycen? Biz evet diyceez.
Burada kuzenımın cevap vermesine fırsat vermeden ben devreye girdim.
Ben:Neden evet diyosunuz?
Çocuk: Çünkü evet güzelmiş. Evet demeliymişiz.
Bu arada ben mal mal düşünürken kuzenim konuştu.
Kuzen:Ben evet diycem, hayır diycem. Hayırevet evethayır diycem. (sonra da oyununa dönüp kendi kendine aralarda evethayır hayırevet demeye devam etti.)

Gerçekten de ne evet, ne hayır denesi bi kırksatır mı kırkkatır mı sorunsalı. 3.bir seçenek olsa Havet gibi eminim onu seçecek bir sürü insan tanıyorum.
(Muhalif damarlarım kabardı)

3 yorum:

blogların efendisi dedi ki...

kullanacağım ilk oy bu, kazık ama.

duyguözbağcı dedi ki...

ben kullanamıyorum hala. hala reşit değilim ki ben ya.

eay dedi ki...

o zaman sen sus =P (blogunda fırçalıyolardı dimi seni?) =DD