29 Ağustos 2010 Pazar

Hazır aklıma gelmişken

Hayatımda iki kere içki yüzünden kusacak kıvama geldim. Kustum da zaten.
Hani cinsel ilişkiden sonraki bir kaç dakika bilincin farklı işlediği mala bağladığın anlar olurmuş ya.(hatta cem yılmazın bi gösterisinde vardı böyle bi muhabbet). Onu yaşamadım bilemem ama bu içki yüzünden midenin içine edilen durumlarda da insan çok garip varoluş problemleriyle karşı karşıya geliyor.
Çevrende "hadi sana şunu içirelim, gel şöyle uzan, dur dur yüzünü yıkıcam şimdi senin..." kıvamında sesler duymaktan sıkılmışsındır. O an herşey anlamsızdır senin için. Ve tövbe edersin hatta bi daha da içki içmem bu ne falan gibisinden.
Küçükken soğuk algınlığı olduğunda annen sana nası bakıyorsa yine öyle olsun istersin şartlar. Ama eve gittiğinde o muameleyle alakası olmayan serzenişleri çekmek zorunda kalırsın.
Ne derdi varsa bu yaşta, bi de kız olucak, ben bu yaştayken, bak hep senden yüz buluyo bu...
Kısacası bu durumda nereye gidersen git rahat edemezsin. Filozofların varoluş acıları gibi bi acı çöreklenir içine, hayatına yeni bir yön vermek istersin, herkesten nefret etme raddesine getirirsin içindeki durumu.
Ama tamamen ayılıp yemek yemeye de başlayınca herşey eskisi gibi olur. (benim ilk kusma vakamda kusma değil kusmalar'a ulaşmıştı olay. 2 gün kustum)

-YAa biliyo musun beş shot yaptım ardarda hiçbişey olmadı buseferkine 7ye kascam

Sonra ağzından buna benzer laflar dökülür.Hayat kaldığı yerden devam eder.
Bir gün yine miden içki yüzünden lanet bi hale gelmiştir. Yine herşey anlamsızlaşır. Kimseyi görmek istemezsin, ya da göremeyeceğin birini görmek istersin. Yemek yiyemezsin, su içsen miden bulanır. Bi daha da içen top olsun dersin...
sonra
-Yaa bu hafta sonu birimizde toplanıp çilingir sofrası mı kursak..

Ama sanırım limitlerimi öğreniyorum yavaş yavaş.
Bir de adettendir: "Karıştırmıycan aga, biraysa bira iççen hep, votkaysa votka..."

4 yorum:

Adsız dedi ki...

adam fena beyler:))

yarımbırocker dedi ki...

o sizin fenalığınız. seni de biliyoruz adsız. =)

StummScream dedi ki...

Hmm bunlara göre içmemek daha mantıklı bir çözüm gibi duruyor =)

yarımbırocker dedi ki...

Hergün alem yapmıyorum ya zaten. Ama yeri gelince de içmeli =)