13 Ağustos 2010 Cuma

Hayaller step I

An itibariyle Boğaziçi Psikoloji öğrencisi olmaya sadece bir kayıt kadar uzağım...

7 yorum:

pinkyfreud dedi ki...

Vay be. Tebrikler.d

yarımbırocker dedi ki...

çok sağol..=)

Burak Özkan dedi ki...

Oh mis valla; umarım kütüphanesi psikoloji açısından oldukça verimlidir.

yarımbırocker dedi ki...

Kütüphanesini övenleri duydum. Ama psikoloji açısından nasıldır bi bakmak lazım...
Senin bu sınavlarla ilişkin nedir? Girdin mi, giricek misin falan.
Zeynep seneye gırcek onu biliyorum.
He yeri gelmişken nereleri istiyosun zeynep?

Burak Özkan dedi ki...

Benim şimdiden kötü bir üniversite geçmişim var zaten; belki seneye tekrar gireceğim.

yarımbırocker dedi ki...

Çok rahatsızsan gir sınava. Ama okuldan çok sonra yapılanlar önemli zaten. Bölümünden memnunsan eğer değiştirmen şart değil bence.

Burak Özkan dedi ki...

Uzun bir hikaye yahu, boşverelim. :)