3 Ağustos 2010 Salı

Inception çılgınlığı


Herkesin söz birliği etmiş gibi bu filme övgüler yağdırmasından sonra baya bi düşündüm. Bazı işler, düşünceler, emekler var ki herkes tarafından takdir görüyo. Evrensel iyi gibi bi kavram olabilir mi? bunu düşündüm sonra. Bence kesinlikle olamaz. Ama bu filme nasıl oluyor da bu kadar büyük bir kitle hayran olduğunu söylüyor?

He bir de her zaman olduğu gibi bazıları sadece büyük bir çoğunluktan farklı olduğunu göstermek için kendini bu filmi eleştirmeye, kötülemeye vericek. Elbet sevmeyenler olacaktır, belki ben de sevmeyeceğim bilemem daha izlemedim. Anlatmak istediğim, herkes sevmiş ama ben herkes değilim ben sevmemeliyim, önyargısıyla filmi izleyenler ve yorumlayanlar. Onlardan olmayalım, olanları uyaralım.

Bir de Nolan'ın işlerinin insanı heycanlandırmaması bi hayli zor...
Lanet olsun ki konusu da rüya, bilinçaltı falan. bilin çaltı

7 yorum:

StummScream dedi ki...

İlk gün denk geldim. Hiç duymamıştım tamamen denk gelme filme girene kadar nasıl birşey olduğunu dahi bilmiyordum ama girince ben de gayet beğendim. İzlenmeli bence de.

Pink Freud dedi ki...

bu filmi eleştiricek olan kişi daha iyi bi film yapabilecekse konuşmalı

duyguözbağcı dedi ki...

Çevremizde çok var bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olan. Aslında bi nevi herkes sanat eleştirmeni...

Gittikçe heyecanım artmakta filme dair.

orlando dedi ki...

Bu filme kötü bi söz söyleyebilecek insan ya ağır marjinal olmalı ya da bildiğin moron olmalı ne diyim.

Ancak belki di caprio eleştirilebilir.

Ayrıca evrensel doğru bence kesinlikle olabilir. Çünkü ne kadar farklı olsak da hepimizin doğuştan gelen benzerlikleri var. Bu da benzer fikirlere sahip olmamızı sağlayabilir en düz fikirinden.

duyguözbağcı dedi ki...

bence tam tersi ne kadar aynı olsak da herkesin beyni çok başka işlediğinden ve farklı değer yargılarına sahip olduğumuz için evrensel doğru olamaz. Elbet birileri karşı çıkar.
bu da başka bir düz fikir olabilir. =)

Pink Freud dedi ki...

Evrensel doğru olamaz ama evrensel gerçek vardır
Ve Nolan da gerçekleri temel alıp üstüne kendi doğrularını eklemiş..

duyguözbağcı dedi ki...

huh güzel yorum oldu cidden.
=)