30 Ağustos 2010 Pazartesi

Okunacak

Engin Geçtan- Zamane

4 yorum:

Burak Özkan dedi ki...

Evet, ben de merak ediyorum onu. Bir de Kemal Sayar'ın kitapları da okunmalı gibime geliyor. Okan Bayülgen'in programında izlerken dinlemyi seviyordum o adamı. Şu son günlerde moda haline gelip televizyona çıkan psikiyatristlerin arasında en dinlenebileni diye düşünüyorum.

He bir de, şey soracaktım sana. Öss ile ilgili de bir sorunlar var diyorlardı, sen kaydını yaptırdın mı?

duyguözbağcı dedi ki...

Kemal Sayar'ın bir kitabını okumuştum. Adını hatırlamasam da anlattıklarını hatırlıyorum. Bence de o tayfanın en okunası insanı.

Kaydımı yarın yapıcam, bizim sınavla ilgili olan sorunlardan haberim yok açıkçası.=) yarın kaydımı yaptıktan sonra hele tamamen kapıyorum defteri.

Burak Özkan dedi ki...

Güzel. Kendi adıma da sevindiğimi söylemeden edemyeceğim. Psikoloji okuyan birini tanıyor olmak keyifli olacak. :)

Burak Özkan dedi ki...

Engin Geçtan'ın kitaplarıyla karşı karşıya kaldım geçen gün. Ama onun yerine Adam Phillips'in öpüşme ve gıdıklanmayla ilgili olan kitabını aldım. :)