2 Ağustos 2010 Pazartesi

C

Bi anda bu ruh haline nasıl gelebildim bilmiyorum. Bir haber, düşünce birden insanın beynini ele geçiriyo ve aslında bilindik ama gelmesinden korkulan sona doğru bir adım atıyosun. Artık sona daha yakınsın, son gelmese bile bu düşünceden sonra eskisi gibi de olmaz hiç bi şey.
Duygularımı anlatmanın bu kadar zor olduğu konu nadir bulurum sanırsam. Ama belki de ben herşeyi kafasına takan hıyarın tekiyim. Yalnızca bunun kendi hayatımda yaptığım herhangi bir işten daha iyi olduğuna emindim.

Merhaba eski alçaklık kompleksli günlerim, elveda hiçbizaman tamanlamıyla sahip olamadığım samimiyetim.

(artık kaymaklı,sütlü ve vanilyalı dondurmaların tadını ayırabiliyorum sanırım)

6 yorum:

Bir anten. dedi ki...

ben ayıramıyorum hala yine yeniden.

duyguözbağcı dedi ki...

çok garip bi his. İnce bi çizgi var aralarında. Böyle süt tadı falan böyle ilginç

Unknown dedi ki...

bu c canerin c'si mi lan doğruyu söyle ıuhfısduhfsfd

duyguözbağcı dedi ki...

Allah ccnin c si o . Senden büyük allah var

Girdiğin ortam senle birlikte homojenize ruhunu kaybetmeli zaten. =D

Unknown dedi ki...

sübhanallah o zaman kardeşim ibretlik bir paylaşım olmuş

duyguözbağcı dedi ki...

übermensch'sin caner bunu bil.